روح الله مهرجو کارشناس ارتباطات و پژوهشگر حوزه اجتماعی

السلام علیکِ یا عزیزه الزهراء
روح الله مهرجو کارشناس ارتباطات و پژوهشگر حوزه اجتماعی
این سایت کاملا شخصی می باشد
کلمات کلیدی

مهرجو

روح اله مهرجو

روح الله مهرجو کارشناس ارتباطات

روح الله

روح الله مهرجو

مهرجو حج 1396

چرا عربستان در تلاش برای مقصر جلوه دادن ایران در مسئله حج است

زندگی آفلاین

ازدواج آنلاین

مکانهای زیارتی

آسیب های معنوی آخر الزمان

داستان اعمال ام داوود

اعتکاف

کاروان هوایی

تقویم تبلیغی ماه شوال

بسم الله و بالله و علی ملة رسول الله فزت و رب الکعبة.

بهترین عمل و ذکر در ماه شعبان چیست؟

سیاست رسانه ای دولت دوازدهم در بوته سنجش

مشکلات پیش روی توسعه بیمه آتش سوزی منازل مسکونی

دبیر تحریریه ماهنامه تخصصی فکراقتصادی مرداد97

حمید محمدی

جزئیاتی درباره برخی نارسایی‌ها در سازمان حج

دبیر تحریریه ماهنامه تخصصی فکراقتصادی تیر97

به کام کلاهبرداران .

به نام اپراتورها

«پیام نرسانی» برای حاجی‌ها

هاله خاکستری ابهام پیرامون شفافیت دولت

منع گسترش سلاح شیمیایی با هم افزایی جامعه بین المللی

** وضعیت بورس پس از لغو برجام

فکر اقتصادی دبیر تحریریه روح الله مهرجو

آخرین نظرات

انواع نقش روابط عمومی در یک سازمان

سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۱۳ ب.ظ
انواع نقش روابط عمومی در یک سازمان

روابط عمومی به عنوان یک بخش حیاتی از حفظ تصویر یک سازمان است و و رابطی بین مشتریان، سرمایه گذاران و عموم مردم به شمار می رود.

نوآوران آنلاین- به گفته روح الله مهرجو کارشناس ارتباطات، استراتژیست هایی که روابط عمومی‌ها با مدیران ارشد در سازمان‌ها به کار می برند چگونگی شکل گیری یک تصویر مثبت از آن مجموعه را ارائه می دهد. این موضوع می تواند شامل تمرکز دقیق بر روی یک پیام درست و سپس تصمیم گیری در مورد چارچوب گسترده ای از کمپین برای انتشار آن پیام باشد.

مهرجو  در خصوص رویدادهای تبلیغاتی گفت: متخصصان روابط عمومی اغلب حوادث را سازماندهی می کنند تا مشخصات سازمان را ارتقاء دهند یا نام و نام تجاری خود را به یک رویداد خیرخواهانه ارائه دهند که فلسفه شرکت را نشان می دهد.

این کارشناس ارتباطات روابط رسانه ای  را اینچنین تعریف می کند :صحبت کردن با رسانه ها عملکرد اصلی بخش‌های روابط عمومی است. سوالات متخصصین روابط عمومی از خبرنگاران، مصاحبه ها با افراد کلیدی در سازمان را ترتیب می دهند و رسانه ها را از رویدادها یا دستاوردهای شرکت مطلع می کنند.

وی از تامین خوراک برای شبکه های اجتماعی در ادامه گفت: یکی از ویژگی های جدید روابط عمومی، استفاده حداکثری از استفاده مثبت از رسانه های اجتماعی برای ایجاد تصویر آن است. مدیریت خوراک توییتر، صفحه فیس بوک و کانال یوتیوب، همه راه های حیاتی برای ارتباط با مشتریان و ذینفعان جدید است. گاهی اوقات یک شرکت یا سازمان یک رویداد فاجعه بار است که تصویر عمومی آن را خراب می کند. این ممکن است یک شرکت نفتی باشد که باید با نشت بالا و یا یک شرکت مواد غذایی که یک رویداد آلودگی داشته باشد برخورد کند. متخصصان روابط عمومی تصمیم می گیرند که چگونه سازمان آسیب به تصویر آن را تعمیر می کند، ارتباط برقرار کند، چگونه با مشکل برخورد می کند و کنترل پیام خود را به دست آورد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">