روح الله مهرجو استاد دانشگاه و کارشناس ارتباطات و پژوهشگر حوزه اجتماعی

روح الله مهرجو استاد دانشگاه و  کارشناس ارتباطات و پژوهشگر حوزه اجتماعی

این وبلاگ کاملا شخصی می باشد
mehrjoor.ir

بایگانی
آخرین نظرات

دارم میرم کربلا

يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۴۲ ب.ظ

دوستان عزیز ان شاالله 1393/08/06 عازم کربلای معلا هستم مطمئن باشید تک تک شما را یاد می کنم

حلالم کنید 

دارم میرم به کربلا/ بشم کبوتر حرم/منم به آرزوم رسیدم
دارم میرم به کربلا /آب بریزید پشت سرم/منم به آرزوم رسیدم
دارم میرم به کربلا/من با دعای مادرم/منم به آرزوم رسیدم
حالا چی میخوام از خدا/ دیگه شدم حاجت روا
ما رو طلبیده حسین/برا سفر کربلا
سلام کرببلا سلام کرببلا /سلام کرببلا

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۴
مجتبی مهرجو

نظرات  (۱۲)

۰۴ آبان ۹۳ ، ۲۱:۴۸ نشریه پلاک
تنهایی؟
دعا کن مام بیایم!
پاسخ:
سلام
نه با کاروان
چشم ان شاالله حتما
سلام التماس دعا
پاسخ:
علیکم سلام
چشم
۰۵ آبان ۹۳ ، ۰۸:۰۹ پرستو مهاجر
سلام
شما که به ارزوتون رسیدین واسه عاشقای دیگشم دعا کن به ارزوشون برسن...ممنون
این روضه ای که گذاشتید خیلی قشنگه من هر دفعه گوش میدم و اشک میریزم و خاطرات اربعین برام زنده میشه اخه این روضه رو تو حرم حضرت امیر علیه السلام شنیدم برای اولین بار.
خیلی التماااااااااااااااااااس دعا خیلی غصه دارم البته ناشکری نمیکنم.

خداوندا عزیزم را تو یاری کن
پناهش باش و در حقش تو کاری کن
الهی هرچه میخواهد نصیبش کن
بر لبش خنده جاری کن 

خداوندا عزیزم را تو یاری کن
پناهش باش و در حقش تو کاری کن
الهی هرچه میخواهد نصیبش کن
بر لبش خنده جاری کن 

خدایا همونطور که از آرزوهیمون گذشتی از گناهانمون بگذر
خدایا همونطور که از آرزوهیمون گذشتی از گناهانمون بگذر
متن دارم میرم به کربلا بشم کبوتر حرم
سلام نمیشه فایل صوتی دارم میرم به کربلا رو دانلود کرد. با پسوند htm  ذخیره میشه...اگر ممکنه رفع مشکل کنید. تشکر
پاسخ:
سلام چشم
۲۲ شهریور ۹۸ ، ۲۲:۵۴ امیر محمد نصیری

اگر کد‌ همرات اول مداحی بود خیلی عالی میشد 

۲۲ شهریور ۹۸ ، ۲۲:۵۵ امیر محمد نصیری

اگر کد‌ همرات اول مداحی بود خیلی عالی میشد 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">