روح الله مهرجو کارشناس ارتباطات و پژوهشگر حوزه اجتماعی

السلام علیکِ یا عزیزه الزهراء
روح الله مهرجو کارشناس ارتباطات و پژوهشگر حوزه اجتماعی
این سایت کاملا شخصی می باشد
کلمات کلیدی

مهرجو

روح اله مهرجو

روح الله مهرجو کارشناس ارتباطات

روح الله

مهرجو حج 1396

روح الله مهرجو

چرا عربستان در تلاش برای مقصر جلوه دادن ایران در مسئله حج است

زندگی آفلاین

ازدواج آنلاین

مکانهای زیارتی

آسیب های معنوی آخر الزمان

داستان اعمال ام داوود

اعتکاف

کاروان هوایی

تقویم تبلیغی ماه شوال

بسم الله و بالله و علی ملة رسول الله فزت و رب الکعبة.

بهترین عمل و ذکر در ماه شعبان چیست؟

هاله خاکستری ابهام پیرامون شفافیت دولت

منع گسترش سلاح شیمیایی با هم افزایی جامعه بین المللی

** وضعیت بورس پس از لغو برجام

فکر اقتصادی دبیر تحریریه روح الله مهرجو

خحرداد 97

کلمه لا اله الا الله حصنی فمن دخل حصنی امن من عذابی

بشرطها و شروطها و انا من شروطها

روز قدس؛ نماد استکبارستیزی و همگرایی امت اسلامی

ژرف نگری و رشد فکری کودکان با ترویج فرهنگ کتابخوانی

مدینه به هم ریخته است

اعتماد کاربران؛ دغدغه اصلی پیام رسان های بومی

حضرت ابا عبدالله

حسین بن علی بن ابیطالب (علیهم السلام)

آخرین نظرات

روزنامه صبح نو

http://sobhe-no.ir/newspaper/401/7/15810

چهارشنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۶         شماره :407                 صفخه :7
کارشناس ارتباطات با بیان اینکه در سال‌های اخیر شاهد حضور جمع وسیعی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی هستیم، گفت: حضور گسترده کاربران گوشی‌های هوشمند در فضاهای مجازی به قدری افزایش‌یافته که برخی از صاحبان مشاغل و مدیران شرکت‌ها نیز در این شبکه سعی در معرفی محصولات و خدمات خود دارند.
آقای روح‌الله مهرجو، کارشناس ارشد حوزه ارتباطات، شبکه‌های اجتماعی را منبع قدرتمند برای معرفی و تبلیغات محصولات و خدمات دانست و اظهار داشت: میزان کاربران شبکه‌های اجتماعی تا ۳ میلیارد نفر خواهد رسید که این تعداد می‌تواند بر توسعه و رونق کسب و کارهای دیجیتالی تأثیرات شگرفی بر جای
بگذارد.
درحال‌حاضر وجود گوشی‌های هوشمند دسترسی کاربران را به اینترنت تسهیل کرده است و همین امر موجب شده بسیاری از شرکت‌ها به فکر بهره‌برداری از این فرصت باشند.
وی در ادامه افزود: صاحبان شرکت‌ها بدون هیچ معطلی به راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی اقدام کرده‌اند که در آن اطلاعاتی درباره خدمات و تولیدات در اختیار طرفداران کمپین قرار می‌گیرد. تکرار برند موجب می‌شود مخاطب با آن خو بگیرد و پس از مدتی برای خرید محصولات اقدام و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کند.
مهرجو خاطر نشان کرد: رفتار مشتریان همراستا با تکنولوژی و محیط اقتصادی دنیای امروز تغییر می‌کند یعنی آنها حجم زیادی از اطلاعات را به‌دست می‌آورند، از محصولات با خبر و با آنها آشنا می‌شوند و اعتمادشان را نسبت به تبلیغات از دست می‌دهند، محصولات و خدمات سفارشی را ترجیح داده و کانال‌های خرید خود را تغییر می‌دهند.
این کارشناس ارتباطات در ادامه بیان داشت: کسب‌و‌کارها برای رسیدن به حد مطلوب و بقای خود، به اصلاح استراتژی‌های خود مجبور می‌شوند. شبکه‌های اجتماعی در سال‌های اخیر جایگاه قابل توجهی در اینترنت پیدا کرده و به رده پربیننده‌ترین‌های فضای مجازی راه یافته‌اند.
وی در ادامه با بیان این نکته که شبکه‌های اجتماعی نقش بسیار پررنگی در زندگی روزمره افراد دارند اظهار داشت: با وجود اینکه شبکه‌های اجتماعی نسبتاً جدید هستند اما نقش بسیار پررنگی در زندگی افراد دارند به نوعی که کاربران روزانه به صفحات خود سر‌می‌زنند. به عنوان نمونه از شبکه اجتماعی اینستاگرام با اشتراک‌گذاری عکس‌ها در رویدادهای خاص و نمایشگاه‌های بازرگانی استفاده می‌شود.
با توجه به اینکه روابط عمومی‌های سنتی دیگر جوابگوی نیازهای مخاطبان و مشتریان نیستند، استفاده از شبکه‌های اجتماعی یک نیاز ضروری به شمار می‌روند. رسانه‌های اجتماعی در سال‌های اخیر در زندگی آنلاین و آفلاین کاربران اینترنتی، آن‌چنان تأثیرگذار بوده‌اند که شکل‌های ارتباطات اجتماعی نیز از این رسانه‌های جدید تأثیر پذیرفته است.
مهرجو در ادامه افزود: شبکه‌های اجتماعی ابزار قدرتمندی برای پیشبرد اهداف مسوولان روابط عمومی و بازاریابان هستند زیرا می‌توانند دسترسی به افراد تأثیرگذار را تسهیل کنند، به مشتریان پشتیبانی آنلاین بدهند و کاربران فعال را به یکی از منابع قدرتمند تبلیغات کسب و کار تبدیل کنند.
 درک بازار با برنامه ریزی و اتخاذ استراتژی‌های مناسب برای وفادارسازی مشتریان و افزایش نرخ وفاداری آنها، منافع بلندمدت برای بنگاه‌های اقتصادی به وجود می‌آورد. در شبکه‌های اجتماعی از بودجه‌های سنگین تبلیغاتی و برندینگ از طریق رسانه‌های جمعی و چاپی خبری نخواهد بود.
استفاده از شبکه‌های اجتماعی این امکان را برای کسب‌و‌کارها فراهم می‌کنند که بتوانند به اطلاعات ارزشمندی از مخاطبان و بازدیدکنندگان خود دست یافته و آنها را آنالیز و
بررسی کنند.
این کارشناس ارشد حوزه ارتباطات در پایان خاطرنشان کرد: بازاریابی به‌صورت حرفه‌ای از طریق شبکه‌های اجتماعی، روشی است برای انتقال اطلاعات به مخاطبان و مشتریان که اگر از این روش استفاده شود، سبب خواهد شد تا با اطلاعاتی که در زمینه فعالیت افراد منتشر می‌شود، به منبع اطلاعاتی مناسبی در آن صنعت تبدیل شود تا این‌گونه مخاطبان نیز علاقه‌مند و با کسب‌وکار شما
 آشنا شوند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">