روح الله مهرجو استاد دانشگاه و کارشناس ارتباطات و پژوهشگر حوزه اجتماعی

روح الله مهرجو استاد دانشگاه و  کارشناس ارتباطات و پژوهشگر حوزه اجتماعی

این وبلاگ کاملا شخصی می باشد
mehrjoor.ir

بایگانی
آخرین نظرات

آقا گفتند چندین بار سر نماز برایم دعا کرده‌اند

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۲۵ ب.ظ

بسم الله
آقا گفتند چندین بار سر نماز برایم دعا کرده‌اند
«فرج الله سلحشور» درباره عیادت هنرمندان و ورزشکاران از مقام معظم رهبری به فارس گفت: توفیقی نصیبمان شد که بتوانیم به عیادت رهبری برویم. ما که وارد اتاق شدیم، حضرت اقا استراحت می‌کردند و یکسری هنرمند هم آنجا بودند. وقتی خدمتشان رسیدیم، برایشان دعا کردیم که هرچه زودتر خداوند به ایشان شفای عاجل بدهد.

وی ادامه داد: در صحبتی که با رهبری داشتم، ایشان از کسالت من با خبر هستند و به من گفتند که چندین بار سر نماز و همچنین در حرم امام رضا علیه السلام برایم دعا کرده‌اند که برای من دلگرمی بزرگی بود.

سلحشور تصریح کرد: همچنین ایشان از من پیگیری کردند که ساخت سریال حضرت موسی علیه السلام به کجا رسید و من هم اعلام کردم که متن به طور کامل به پایان رسیده و فیلمنامه خوبی از آب درآمده است. ایشان هم ابراز امیدواری کردند که انشاءالله در ساخت هم خوب باشد.

وی گفت: الحمدلله رهبری سرحال و قبراق بودند و با دوستان شوخی می‌کردند و نکات طنزی را هم گاهی بیان می کردند. مثلا ایشان به جعفر دهقان گفتند که چرا انقدر کم کار می‌کنید و همچنین بیشتر دوستان را به اسم کوچک می‌شناختند. این عیادت توفیقی بود که نصیب ما شد و امیدوارم همه کسانی که دوست دارند ایشان را از نزدیک ببینند، به زودی رهبری را در لباس عافیت ملاقات کنند.

روز گذشته برخی هنرمندان و ورزشکاران با حضور در بیمارستان ضمن عیادت از رهبر انقلاب با ایشان به گفت‌وگو پرداختند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">