روح الله مهرجو استاد دانشگاه و کارشناس ارتباطات و پژوهشگر حوزه اجتماعی

روح الله مهرجو استاد دانشگاه و  کارشناس ارتباطات و پژوهشگر حوزه اجتماعی

این وبلاگ کاملا شخصی می باشد
mehrjoor.ir

بایگانی
آخرین نظرات

سلام دادن بر او از نزدیک و دور

سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۴۱ ب.ظ


بسم الله


بر مدینه بگذرید و از نزدیک به رسول خدا صلّى الله علیه و آله سلام دهید
 

سلام دادن بر او از نزدیک و دور

پیامبر خدا صلّى الله علیه و آله : هرکس پس از مرگم قبر مرا زیارت کند، همچون کسى است که در حیات من به سوى من هجرت کرده است. پس اگر نتوانستید، به من سلام برسانید، که به من مى رسد.

پیامبر خدا صلّى الله علیه و آله : خداوند متعال، برایم دو فرشته آفریده است که هر کس از شهرهاى شرق و غرب به من سلام دهد، سلام را به من مى رسانند؛ مگر کسى در خانه خودم بر من سلام دهدکه خودم جواب سلام او را مى دهم.

امام صادق علیه السّلام : بر مدینه بگذرید و از نزدیک به رسول خدا صلّى الله علیه و آله سلام دهید، هرچند که صلوات، از دور هم به او مى رسد.

امام صادق علیه السّلام : کنار قبر پیامبر خدا صلّى الله علیه و آله صلوات بفرستید، هر چند که صلوات و درود مؤمنان هر جا که باشند به آن حضرت مى رسد.

امام صادق علیه السّلام : عامر بن عبدالله: به امام صادق علیه السّلام عرض کردم: به شتربانم دو یا سه دینار بیشتر دادم تا مرا از مدینه گذر دهد. فرمود: خوب کردى، چه کار آسانى! کنار قبر پیامبر خدا صلّى الله علیه و آله مى روى و بر او سلام مى دهى. آگاه باش که از نزدیک، سلام تو را مى شنود و سلام تو از دور هم به او مى رسد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۲
مجتبی مهرجو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">